Populära inlägg

måndag 11 april 2011

2011/04/11

Jha da sitter man har i gen o tycker synd om sig skalv nar det finns sa mycket annat att tycka synd om ex sara s lilla Cherry som ar pa vift mm och hjalp att hitta henne
I morgon blir det att aka till Forch I Paris for att hora vad dom har att saga om mig;
Just nu sa satter jag och korsar mina fingrar och tar for allt i varlden vad jag for mar forst ut ar att Cherry ska komma hem till sin matte i gen och sedan att jag ska fa mina lungor sa snabbt snabbt som mojligth ,
AA vad jag onskade att jag kunde hjalpa sara pa ett battre satt an att bara saga eller att skriva att s=jag skulle sa garna vilja hjalkpa henne for pa det har sattet sa hjalper jag ju henne inte pa nagot satt alls;
Och sa sitter jag har och klagar och tycker synd om mig skalv for att jag har bade herr ont och fru illamaende hos mig ; Och Sarar hon har fatt fruorolig pa besok sa det heter duga urs och inget jag kan gora for henne ;

For min del sa korsar jag nu att bade herr ont och fru illamaende ska forsvinna tills i morgon sa jag sliper dom pa vagen till Paris for det ar absolut inget roligt salskap att ha med sig alls;
Tank om man kunde ta sig en stor mugg med glass och bara krupa upp i soffan med en stor filt om sig och titta pa film mumma sager jag men nej har sitter jag med iochforsig med en filt fast med en ill gul spann i gemte mig i stallet mm inte sa kul eller gatt ;
nar jag kommer hem fran Paris /Forch sa ska jag beratta vad soml ar gjort och vad som hant

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar