Populära inlägg

lördag 9 april 2011

2011/04/09 Trott

Hej mina kara blogg lasare i dag ar det ingen bra dag eller ja jo det ar det vall anda solen lyser ju i alla fall;
Vakna kl0600 och tog mina medeciner och satte mig vid datan for att lasa aftonbladet och se vad som hant under natten i Sverige;
Drack mitt kaffe som vanligt med alla mina medeciner vid 0900 sa starta jag at  cyckla och fortsatte sedan med min traning som jag brukar gora i c/a 1.5 time: Dar efter sa tog jag en lang durch och smorjde in mig ordentligt efterat fick pa mig klader och sedan var det dags for middag;
Midagen bestd i 1 st agg och 250g spenat med cremfrech och en smorgas och 2 glas med soda vatten;
efter detta kande jag mig lite trott sa jag satte mig i fotoljen med datan som jag brukar gora pa helgerna; MM somna som en liten gris och har nu sovit i 3 timar vakna med vark i alla leden och herr ont i benen brakar enormt med mig nu men han ska defenetift inte fa vara kvar hos mig for han gillar jag inte:
Men jag kanner att jag skulle kunna sova mer: Men det blir inget med det har nu ringt till inni sa vi ska ga ut och ga en stund pa stranden eller ja jag rullar och hon kor sa har jag James i knat :
for jag kan ju inte sova bort dagen bara for att det ar lordag mm kanner lite av fru ilamaende men inte sa farligt som her ont gor;
Men som sagt tankte forsoka att slanga i vag han i havet nu nar jag gar ut hehe;
Jag ar sa nyficken pa vad som ska ske i Paris pa tisdag och onsdag hoppas hoppas att dom sager att jag nu far komma till listan sa jag kan fa mina nya lungor for jag tranar och tranar gor allt som dom sager;
Sa jag tycker att det ar min tur nu att fa jag har ju haft syrgas nu i over 1 ar och min nasa ar alldeles sarig och dan det bara droppar blod fran min lilla stakars nasa :

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar