Populära inlägg

söndag 10 april 2011

2011/04/10 Det ar skramande

Jag sitter har och ar sa frustrerad som bara den.
Affla  skit sager jag i dag och ett par dagar bakat hatar jag min sjukdom med mister syrga her ont fru illa maende jag sager bara en sak jag sitter och ar i ett affla fangelse helt klart;

Jag kan inte ens hjalpa en vann som ar i nod och behover all hjalp hon kan fa och bara ett fa tal latt raknat pa en hand som hjalper till att leta soka eller hjalper henne med att fa upp lappar.

Det ar i sadana har stunder nar det galler eller nar man blir alvarligt sjuk eller nagot annat hemskt hander som man vet vilka som ar ens kompisar som bara sitter pa deras bakar och gor ingetr for att stodja eller hjalpa till att leta;

Jag sitter c.a 150 mil i fran och med kattegatt i emelan och kan inget annat gora an att putta upp pa FB och skriva pa min msn sida;

Jag onskar sa att jag kunde gora mer for Sara och lilla Cerry som bestamt sig for en olovlig vandring ute i varlden runt skara.

Hur kan man svika sa som i denna stund man kan vara dar dorren ar gamt oppen for alla Sara som alltid staller;

Och det varsta ar att jag kanner zatt jag inbte kan stalla upp for henne nu nar hon sa val behoiver det;
Hon kom ju hem till Emelie nar jag kom pa ett snabt besok till Sverige da tog Sara sig tid med att komma och halsa pa och jag kan inte ens gott gora detta for henne;

Allt hon har gjort for mig och min Familj under arens lopp vist har vi brakat vist har vi varit osams men nar det val galler sa finns vi alltid dar for varandra problemet ar bara det jag kan inte finnas dar for henne nu nar hon sa val behover all hjalp;

Jag blir sa glad av att veta att Emelmie har stallt upp for att hjalpa henne aven om det bara kankse blir 24 timar sa det nagot i alla fall;

Detta blir sa patetiskt att jag sitter har ochj beklagar mig det ar ju lojligt det ar ju Sara det handlar om eller rattare sagt Cherry Cherry som inte pratar SVenska Cherry som nte tror att det finns nagot farligt ute i varden Cherry som tror att Lilla Skarare ar en Lekplats bara; Denna plats kan ju aven vara jatte hamsk och jatte stor med farliga vagar mm for lilla Cherry som inget vet hon ar ju bara i ugndomens varld annu ;

Sa SNALLA alla ni som kanner och vet hur en iller ser ut titta in pa hennes webb/ hemsida http://www.starshineferrets.se/index.html
  eller pa FB och pa sa satt kan vi alla hjapas at att finna lilla Cherry som ar ute pa olovliga turer :
Tanker mycket pa Sara och pa att jag inget kan gora for att hjalpa en vann i noden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar