Populära inlägg

måndag 11 april 2011

2011/04/11 URK; YNK, BLA; FYVALEN; MM

Mandag varsta dagen pa veckan da jag sager YNK BLA mm; Jag ar sm en trasig LP skiva jag vet jag ska inte klaga igentligen for jag far ju i alla fall vara hemma; Det finns dom som har det varre an jag som ligger redan pa dods baeeden och det finns inget mer att gora for dem sa ja att klaga ar vall igentligen lite att skammas ; kanner mig i bland som en borts kamd unge som bara klagar;
Men for mig ar Mondagar bara ett stort enda YNK,BLA,URK for mandagar sa innebar det for mig att bade herr ont och fru illa mande kommer och bo satter sig hos mig:
Men det ar bara att bita i hop; Nu ska det tvattas pa med klader pa med EMLA och plaster sa jag kan aka till sjukan for att ta mitt antitrypsin, Telefon ; kortlek, korsord, ipod, frukt ar redan ner packad i vaskan sa nu ska bara jag bli i ordning och unga herr syrgas ska fyllas pa och hangas pa mig och gamla herr syrgas stangas av for ett par timar nu under formidagen da jag ar dar;
hej sa lange sa hors vi snart i gen;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar