Populära inlägg

torsdag 11 februari 2010

9 feburaire

måste ju visa upp vad ag hitta hos min kille här på marknaden i Dunlkerque
Först ut är en jacka till en derss jag köppte ut.

Och så kjolen till denna lilla jackan

och så en bild på dem till sammans

är mycket nöjd med detta köp billigt vart det oxå hehe .
Här kommer nästa klänning med tröja till

jag köppte även 1 par bruna pantalonger dom har jag inte fotat.
Men summan av detta stannade på 400 svenska kronor vilket jag tyckte var överkomligt.
så jag är nöjd o glad över vad jag åsta kom efter en snabbis på maknaden

2 kommentarer:

  1. Wow vilka jättefina kläder du har fyndat!! :)Kommer passa dig perfekt! Kommer du vara hetast i Dunkerque utan problem!! :)

    SvaraRadera
  2. heheh tackar ska bara försöka att hitta något snygt att ha inunder jackan oxå hehe

    SvaraRadera