Populära inlägg

onsdag 3 februari 2010

3 feburarie

Jag sitter hä'r och funderar på om inte fru illa mående har dragit in sina jävla syskon för så här illa bukar jag inte må dagen efter och framför allt inte på kväls kvisten.
Var i durchen och fick en host attack så jag trodde jag skulle spy men det gick över så jag fortsatte och tvätta håret och sedan trka ja mig smörjde in mig som vanligt eftersom jag får det här antritrypsinet så har jag även nu börjat bli så torr att skinnet spriker på mig vid knä vecken armvecken och mellan fingrarna backom öron och på under sidan av foten så jag måste ha en fet salva.
Fast det säger bara slurk så är jag lika trorr i gen men det ska tydligen gå över snart. Men vad som retar mig mäst är att fru illa mående har på egen bägeran tagit emot hela sin jävla syskon skara för så här illa har jag inte mått någon gång.
När jag skulle ta min medcin vid 1800 i dag så fick jag tvinga i mig och vattnet det åkte någon slags his i tarmen på mig tabletterna åkte upp och ner som jävla dromedarer. Gud vad en liten tablett kan göra så jävla ont när den åker upp och ner ni vet en liten blå som heter aerius vi har den hemma i sverige oxå en allergi tablet är det så den är ju inte stor men gud vad ont det gör i strupen fy jag vet inte hur många gånger den åkte upp i strupen innan jag fick ner den helt.
Så mat i kväll nä tror inte detta det blir nog en protein dryck i stället tackar gud att dom finns när det är som jäkligast.
För står inte att jag alltid ska åka ut för dessa komlikationer som man tydligen kan få men som är väldigt sälsynta. Så dom berätta inte ens detta alls i början förän jag frågade lite försiktigt om varför jag har ont inuti i benen och varför jag mår illa då berätta dom att det är så pass sälsynt att man får det så dom tycker inte att man ska ta upp det om inte p.a.t. själv tar upp o frågar.
Vilket jag annser att bättre at veta vad som kan komma att hända för då slipper jag gå i genom vad jag har ätit dagen före och under till jag mådde illa.
Dewt gick ju så långt att jag skrev upp allt vad jag åt under 5 dagar men mådde forstfarande illa o kunde inte fatta varför därför frågade jag doktorn. hadde jag vetat från början så hadde jag sluppit att sitta och väga o mäta o kolla och skriva upp vart jag varit vad jag ättit. Eftersom jag är alergisk i botten så viste jhag att det kan blossa upp ännu mer därför så ville jag föra en underlag på vad som var vad . men det förklarde ju saken det var inte allegri utan en bi värkning av Antitrypsinet och det axelerar väldigt faktiskt har inte mått så här illa förut som jag gör nu sitter och näst intil hulkar phu .
Men det ska väll gå över detta oxå hoppas jag.
Jag har i alla fall lyckats inköpa en ny pyamsa till min väska som står nu färdig packad o klar med alla papper och trg scaner bilder som ska med till Paris när dom ringer så det är nu bara att ta väska o åka.
och jag hoppas snart så jag slipper vänta länge .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar