Populära inlägg

fredag 12 februari 2010

12 Feburarie

Så där jag då har man varit på sin första IRM RTG för ögon globerna.
Vilket konstaterade det som jag trodde.
Har ju känt i ett par veckor eller månader att det stramar i ögonen.
Och har själv tyckt att mina ögon börjar att stå ut i gen.
Sluta ju att ta medcinerna för teoriden "gift struma" i oktober då den var normal i gen. Ddet ena som finns att göra är att gå in och dra åt musklerna som sitter runt ögat då dom har blirvit ut tjänade så pas länge.
På samma gång fick jag en förklaring varför jag hadde huvud värk på kvllen och en del mornar specielt då jag hadde drömt väldigt intensivt. eller de dagar jag tränat lite hårdare. Jag har ju en gammal skada då jag fick 2 stora järn rör mitt på mitt huvud det var då jag tappade min höresel detta hände då ja jobbade som lastbils schauför och detta innnebär då att det är ett litet litet hål där det kan sipra ut i gen efter denna händelsen det är inte farligt alls men det kan ge huvud värk.
som jag alltid har sagt det är så skönt att veta varför eller orsaken till något för då kan man behandla efter detta eller lättare att ta hand om det på ett annnat sätt.
Som nu till exempel nu vet jag att när jag får en såpdan huvud värk då är det bara att sätta sig ner och ta det lungt ett tag så går det över.
På tisdag nästa vecka får jag hela utsagan om just IRM jag ska se om jag kan översätta den till Svenska kan ta en tid men ska kolla i alla fall.
det kan ju oxå som han sa förklara varför jag är så trött runt 1900 varje kväll för det kan bero att hjärnan är över arbetad sa han m.m. mysko men men jag är ju inte i SVerige så ja kan inget säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar