Populära inlägg

fredag 19 februari 2010

19 FEBUARIE

Dagen med det stora D är här jippi.
Jean-Claude ingde till mig i dag på efter midagen och berätta att doktor Sterling ringde från Paris sjukhus och sa att jag var välkommen till han den 1 mars,
Jag ska då ta med mig alla sjornaler samt alla rtg irm scaner m.m samt att jag bör ha en väska klar i bilen där jag har det allra nödvändigaste med mig.
I fall att jag ska stanna kvar annars kan et ske vilken dag som hälst efter den dagen .
Äntligen nu börjara ljuset att bli starkare jag har längtat o drömt efter denna dag.
Nu äntligen känner jag att jag är på väg upp i gen efter att fått syr gas här hemma så tyckte jag ju att jag ramlade ner till ruta 1 i gen men nu så känner jag mig mer o mer starkare efter samtalet.
Tänk vad ett litet smatal via telefon kan göra en väldigt glad och upprymd eller den kan ju oxå göra en väldigt ledsen.
Men inte denna gång utan nu är jag snart på väg till ett nya liv med nya tag runt om .
Det kommer att vara ett väldigt kämpigt år 2010 men värt det för nu kan jag följa mina barnbarn och mina barn en bra tid till för hoppnings vis tills jag är i alla fall 70 år eller äldre.
vist nu tar jag ut lite i för väg men jag tror och känner att denna operationen ska gå bra. jag har ju gjort allt för denna operation och då menar jag allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar