Populära inlägg

fredag 26 februari 2010

26 Feburarie

jag tror inte att jag har längtat så mycket efter en helt vanlig måndag som jag gör nu och framför allt den 1 MARS.
Den dagen ska jag till Paris vi startar här i från kl 1000 på morgonen för vi ska vara i Paris kl 1500och träffa på mitt timm som ska göra transplantationen på mig.
Detta är väldigt intresant och spännande för dels så får jag se mitt rum och hur det ser ut. Får ju även se en film om hur det är att vara och att leva med transplantation och hur det kan får höra från dom som det gått jätte fort o bra för men även dom som fått ligga nersövd i månader efter op så det ska bli mycket intresant att både se och höra.
Som sagt jag börjara att bli mer o mer trött jag sover väll nu mer mellan 10 och 12 timar per dygn. så det är väldigt mycket men jag tror det beror på syrgasen som jag får oxå konstant nu den tröttatr ut ganska så bra oxå.
Men det är ju give vis om mig oxå för jag har ganska så svårt att bara sitta still även om jag graverar eller bränner i träd eller scrappar så sitter jag ju ganska mycket , Men för mig är det väldt skönt att damsugA O TVÄTTA GOLVET DETTA GÖR JAG MINST 3 GÅNGER I VECKAn dels för mig men oxå för mina små 4 benta som bor här oxå .
jag diskat ju allt för hand så då försöker jag att göra en del av de övningar man kan göra när man diskar knäna böj in med magen knip m.m.
Men jag önskar värkligen att Måndagen kommer fort att att helgen går fort hehe är så nyficken så jag snart spriker hehe.
Och tänka tt snart så kan jag gå utan syr gas och utan rullstol o köpp lite längre sträckor.
För nu går det väldigt fort utför det känner jag det går enormt fort bara förr förra veckan så kunde jag gå runt i affären men inte nu 10 - 20 steg så är jag helt slut. och jag börjar bli så där sjukligt blek i ansiktet samt på hela kroppen.
Det märks oxå på håret att jag inte mår bra för jag tappar väldigt mycket hår i gen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar