Populära inlägg

måndag 8 februari 2010

8 Feburarie

urs, blä, fy, gnök, aj,och massor mer har nu fru illa mående samt alla hennes syskon Dom har tydligen hafft en tjej kväll och natt mår fruktans värt illa. Sedan har det nu till kommit ett barn oxå mm ont i magen vilket jag hafft hela jävla natten inte sovit mycket alls.
Jag har feber som ligger på 39 och den vill inte ens gå ner då jag äter feber nedsättande, Fryser som jag vet inte vad sitter med polotröja tjock avrma mys byxor och vantar på mig inom hus och värmen står på 22 grader m.m..
Hoppas inerligt att det ska gå över tills i morgon då jag ska ha mitt antrypsin i gen.
Om ni bara viste vad jag längtar nu att telefon ska ringa och dom säger i andra änden att nu anna-carin får du komma hit vi har 2 lungor åt dig här nu.
så i dag blir det inte många knop alls för min del blir sittandes här och på toaletten då jag även har ett av barnen som är diare kan inte äta något i dag allt går rätt i genom mig.
phu bara drika protein dryck i dag inte kulligt men jag måste ha i mig något.
Så dana här dagar så önskade jag att jag inte hadde ALFA 1 den svåra o vänta på lungor urs då hatar jag värkligen dennna jävla väntan och alla dessa onödiga dagar som bara går o går o inget händer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar