Populära inlägg

torsdag 11 februari 2010

11 Feburarie

ja i dag har det absolut inte varit en bra dag att gå ut i för mig alls snö storm 3 lyckt stolppar här utan för blåste om kull i dag på morgonen.
HUr mår jag i dag ja feber ungen finns kvar jag liger nu mer konstant på 38 grader ( normal temp för mig är 36.4) Så ja det är feber för mig fast det går bra ändå att vara uppe o fixa och dona som vanligt det tar bara lite längre tid än vanligt så att säga.
Som vanligt så finns ju både her ont o fru illa mående med deras barn så dom aviker inte från mig alls
I morgon ska jag ta IRM röntgen för mina gögn börjar att stå ut i gen och jag har städigt ett tår flöde så folk trår att jag gråter hehe . Vet inte hur många gånger dom kom fram personalen i affären i går jag var där för att handla lite o tårarna ran och i med att tårarna rinner så rinner ju näsan oxå. He så dom hadde ringt till Allain för att säga att jag går om kring i affären o gråter men då hadde hab förklarat att det är bara mina ögon hehe .
Inte så lätt att veta kankse om man gråter eller inte.
I alla fall så tränar jag allt mina 1o min om dagen på wii och det känns som om jag har tränat i 30 min hehe prata om att vara otränad. men det känns jätte skönt efter åt .
I dag har jag hoppat middagen för jag orkade inte utan bara gåt på drycker måste ju få ta en en gång i månaden och bara tycka synd om mig själv bara vara hängig m.m. annars så är det ganska fult upp.
går upp 0600 o till kudden runt 2100 så det blir en lång dag i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar