Populära inlägg

måndag 1 februari 2010

1 feburari

Ingen bra dag i dag har hafft hela familjen på besök så det har inte blivit någon affär för min del i dag mått pyton hela dagen och ont som bARa den. sovot i omgångar i dag fast jag är så trött så trött fattar inte att man kan vara så här trötter.
Samanlgat i dag har jag nog sovit 4 timar på dagen och så från i går 9 timar o kl är nu 1930 o jag skulle kunna gå o nanna edan nu men jag måste försöka att håla mig vaken ett tag till ska ju ta min medecin kl 2130 så jag får inte somna före detta inte i kväll för i morgon är det vägning provtagning och mitt ordinarie ATITRYPSIN DROPP.får försöka med kaffe hehe men jag gäspar så det blir tårar i ögonen hihi tur att ingen är här för då skulle de tro att jag gråter men det gör jag inte utan jag gäspar så dant .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar