Populära inlägg

söndag 28 februari 2010

28 feburarie

Äntligen äntligen är det söndag kväll och jag kan gå och lägga mig och veta att i morgon när jag vaknar så startar jag här i från vid 0930 och drar mig inåt till Paris sjukhus för att träffa mitt time.
Det ska bli helt underbart för nu har hjulet äntligen börjat att rulla på ordentligt. hehe knapt så man hänger med.
Men det är mycket intresant som händer nu m.m.
dagens vikt är jag väldigt stolt över 73 kg fast jag sla oxå erkänna att jag absolut inte trivs i min nya kropp alls . Men vet skapen om att jag går ner allt inom en snar framtid gör att jag håller modet uppe ändå.
och i morgon så firar jag 4 månader utan en cigg slutade ju 1 oktober 2009.
Och tycker defenetivt att jag har all rätt att sträka på mig.
Hur mår jag annars nja har ju syrgas i´dygnet runt pendlar mellan 2 upp till 5 l om dygnet beror på vad jag gör. Herr ont och fru illamående samt deras barn frossa feber dom finns ju kvar feber får jag alla dagar från kl 2100 fram till 0800 alla nätter o illa mående är jag ju gämt nu dels så beror det ju på att jag får 5,5 enheter med Antitrypsin nu i stället för 4,2 som jag fick förut men jag förlorar så mycket just nu .
men jag lovar ska försöka att fota under vägen till Paris och på sjukhuset i morgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar