Populära inlägg

torsdag 4 februari 2010

4 Febuarie

I dag har jag varit hos min hus läkare för att få mer medeciner hehe känner mig som en apotekare.
Kan väll inte säga att jag mår så där jätte bra dag.
Det är en sådan dag som allt går saaaaaaakkkkkttttta allt jag gör till och med sitter o dricker kaffe så vart jag så himla andfåd att jag var tvungen att ställa i från mig koppen hehe .
I bland så undrar jag om jag värkligen bara är 49 år eller om jag runt 80 90 år kanske.
Just i dag så vill jag bara att det ska ringa i min telefon och att rätt person ringer oxå kan ju vara en för del men inget urs det är så jobbigt att vänta o vänta jag som inte har någon tålamod att vänta i vanliga fall. men jag har i alla fall bara familjen hos mig i dag hon tröttna väll på sina syskon i går vilket jag tycker känns jätte skönt för nu är det som vanligt och med det så menar jag det vanliga illa mående JA ont inuti i benen JA kramper JA fryser JA svettas JA Kissar massor JA
så allt är i sin ordning i gen om jag får säga så med denna familj för har ju liksom bestämt sig för att stanna i min krop så jag kan bara aceptera vad dom gör tyvärr.
I detta läget har jag ingen kontroll längre över min kropp men så fort jag får mina NYA lungor så ska jag ha till baka min kontroll som jag hadde förut då jag viste exakt vad som hände med min kropp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar