Populära inlägg

måndag 22 februari 2010

22 feburari

ÅÅÅÅ vad jag längtar.
Ja gud vad lustig man är man längtar till att få komma till ett sjukhus.
hihi i bland börja man undra om man är normal hihi.
Här sitter jag nu med syrgas och bara väntar på att det ska bli måndag den 1 mars.
Då drar jag och Jean -Claude i väg till Paris för att se mitt team som ska operara mig när den dagen kommer.
Hehe har redan laddat camerans batteri ska i alla fall fota vägen dit med några foton och ett foto på sjukhuset i alla fall. får ju inte ta med mig cameran in men jag kan ju fota sjukhuset i alla fall.
Även om det kan dröja mellan jag skriver här så lär det blir ganska så långt uppe håll den dagen jag ska dit för transplantationen.
Men för hoppnings vis så skulle någon skriva ner hur jag mår varje dag en liten schornal anteckning eftersom jag blir nerd sövd så längen som jag kommer att bli.
sedan när jag blir förflyttad till LIlle så kan jag ha min egen camera m.m där för Jean-Claude har sagt att då ska jag ha ett eget.
Det innebär att man får betala ganska så mycket för att få ett eget rum men han vill inte att jag ska dela med någon annan. och i Paris så får jag ju eget rum i vilket fall som hälst då allt ska vara sterlit.
Hur mår jag i gentligen innerst inne jo då både her ont och fru illa mående och deras barn kramp frossa varm. svettig finns fans dom börjara att hålla sig lite mer lugna nu när jag går på syrgasa på hel tid och det är lika dant med fru illa mående hon är förvånads värd lugn . SKa bli inresant o se hur det blir i morgon för då dka jag ju ta mitt dropp i gen.
Finns det problem med att vara gående och ha syrgas i hemmet hehe OJA det finns det eftersom jag är fortfarande ganska så enveten av mig och vill o kan själv mycket så damsuger jag 3 gånger i veckan tvättar gplvet 3 gånger i veckan byter lanka och byter allt hos mina små illrar 1 gång i veckan jag tvättar och strycker själv.
DÅ är slangen alltid i vägen antingen så står jag på slangen eller så ligger någon på slangen. Men jag kom på att om jag använder mig av hår klämmor som jag sedan sätter fast ¨på ryggen så är den inte i vägen fast illrarna kan sova eller somna eller sitta på den så ja det är jobbigt brukar hanvända mig av den bär bara i stället. lite lat så ja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar