Populära inlägg

tisdag 2 februari 2010

2 Feburari


Jaha nu har det hänt i gen. Kom dit i dag på efter midagen eftersom dom hadde stängt i går p.g.a utbildning av något slag .
Var först på lasarettet i DUnkerque för första gången och fick mitt antitrypsin dropp det gick väll så där bra.
Var där 0830 och kom där i från vid 1230 så jag hadde bara 1 timme emelan jag skulle vara på andningen. väl där så fick jag reda på att dom hadde fått stängt p.g.a läkar brist i gen.
Men träffa på Anki som var så gullig och hjälpte mig med vissa saker dels att tala om vart jag kan fixa denna puls mätaren se bild.
Vilket nu gör att jag vet exakt när jag måste sluta att träna sedan gav hon mig en adress där dom har tillgång till syrgas.
Så jag ringde till min hus läkare och fick tid till henne på torsadg morgon så då ska hon få skriva ett intyg på att jag ska ha 2l syrgas när jag tränar på cycklen och när jag ska gå på bandet.
Så nu kan jag träna ändå. Och sedan har Jean-Claude köppt ut en wii till mig så nu kan jag även träna hemma och med puls mätaren så är det absolut ingen fara då jag nu själv kan se så jag inte går över 110 i puls.
Så det vore väll skälva fan om jag inte ska vara ganska så tränand inför transplantationen i alla fall.
Så nu kan dom strula bäst dom själv vill här nere med att vi ska gå på träning och nej tyvär vi har ingen läkare på plats. Haha sam den som ger sig mig ska dom banne mig inte få sittandes i en rull stol här ska tränas inför min op och kjag ska vara i så fin form som jag bara kan när dom ringer från Paris sjukhus o säger att nu får jag komma.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar