Populära inlägg

torsdag 18 februari 2010

18 feburarie

Ja då har man använt damsugarn och samtidigt ha grimma " den heter så " på sig med syr gas hehe ingen vaker syn kan ja lova visar upp några bilder här.
Men ni ska veta att jag tagit dom själv så det är inte lätt att fota sig själv hehe.

som sagt ingen vacker syn men den gör under verk vill jag lova.
Det började väldigt bra men sluta i en liten liten katastråf hehe som givet vis sluta i att jag fick näs blod.
Jag snorde runt i mig själv bland alla sladdar som låg på golver det var ju min syre slang hehe 15 m och sedan damsugar slangen ja ni kan ju förstå själva hur det kan bli. I alla fall så hadde jag tur jag slapp EMelies symdromet " nytt namn då min dotter gjorde en sådan vurpa fast med ett element i vägen " jo i alla fall så hamna jag i soffan fast med ansiktet där man sitter så det blev väll ett tryck antar jag så där för fick jag näs blod.
Men som tur är så har man frys o i frysen har man bland annat isbitar dom är dom hehe. men urs min näsa vart nästan blå av köld men blodet stoppades o det var det som var meningen. hehe . Inte en skroma jag fick tackar för det.
I alla så funderade ja på hur jag ska fixqa detta med dessa sladdar.
Tur är ju att man har långt hår och är lite finurlig oxå det är oxå bra att vara det. så med en klämma runt slangen och runt mitt axel band bara att se till så man inte stryper syretill förseln hihi för då gör den ju ingen nytta alls ,
Men det fungera så nu har jag syr slangen bakom mig fotade detta men fick ta hjälp av en spegel så det ser väldigt konstigt ut men det fungerade.
Det känns ju skönt när man kan få städa själv och dona så det blev damsugning , torka golv ,vispa i hop en banan sko
ckerkaka, och bädda rent i sängenoch till sisst laga min klänning. ja och nu sitter jag ny durchad i min pyamas och mår ganska bra ja jo jag har fått höjt lite på syr gasen men nu när jag sitter vid datan så behöver jag den inte för då stter jag ju still men jag antar att det är en tids fråga tills jag måste ha den dygnet runt.

har försökt att5 fota så bra som möjligt men det var svårt hehe.
vist jag är faktiskt ganska okej då jätte dålig men jag annser att ännså länge så vill jag städa tvätta o greja för gör jag inte detta så är stor risk att man lägger av helt och det är ju inte bra alls.
Seddan vill man ju vara så aktiv som möjligth inför transpantationen.
som ni ser så har jag oxå gått upp i vikt från 54 kg till 71 kg sedan detta är från oktober 09 så dom är jätte nöjd att jag gått upp så pass.men nu ska jag snart sova oc min dag är jag nöjd med vad jag gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar