Populära inlägg

tisdag 23 februari 2010

23 feburarie

I dag hann jag faktikskt med markanden hadde hela 15 min på i ös regn förstårs vad annars.
Jag gick ju givet vis till min egen lilla marknads kille först för det är ett måste bara ja kan nog bara säga att killen var nog trötter i dag det är nog det enda jag kan säga fick ut lite kläder till mig för 25€ vilket jag tyckte var över komligt
tänkte lägga upp lite kort här på vad jag handlade hos han.





När jag sedan var klar så gick jag till bilen och gick för bi ett stånd det stod en tjej där som sålde väskor vet inte varför jag stannade för Emelie var ju inte med alls "hihi hon stannar alltid om det är väskor " i alla fall så hadde jag ju gått för bi henne påväg till min kille så jag förståd inte vard det var för något som intreserade mig så. Men någt sa mig att jag skulle flytta på en grå svart väska som låg på hennes bord. Jag flyttade väskan och fick se något och blev bara så kär direkt och detta hör absolut inte till vanligheterna att jag blir kär i en väska och som desutom är svart mycket konstigt men i alla fall så frågade jag vad hon skulle ha för den men hon hörde mig inte riktigt utan hon sa till an annan som stod i gemte mig att alla väskor kostar 25 € mm börja att fundera men den var bara så min konstigt nog jag stod nog där en bra stund. För sedan kom killen jag handlade kläder av fram o börja prata med tjejen och sedan vände han sig till mig o viskade lite försynt ta väskan o ge henne 15€ o gå sedan för du blir jätte blöt hehe ja då kunde ja inte mot stå längre så det blev en väska oxå .




Som sagt mycket konstigt vart det i dag och då var inte en Emelie med på marknaden.
Ska bli kul o se hennes reation på vad jag handlat hehe en väska som i vanliga fall bruka ske vart 6 te år som jag köper en hand väska

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar