Populära inlägg

torsdag 8 april 2010

8 April

Blä fy urs blä i gen urs och fy fy i dag 'r en sådan dag då jag hälst skulle vilja krypa in i mitt täcke och bara få vara men jag har en äfterhängsen jävuel som jag har döpt till mister syrgas.
Och jag kan väll till lägga att han är defenetivt inte snäll mot min näsa.
Min stakras lilla näsa försöker för brinnande livet att protostera mot att ha mister syrgas så nära men tyvärr det nu dok ett måste om jag vill förtsätta på denna sidan av jorden. Jag klarar mig inte utan syrgasen längre och det blir mer o mer jobbigare att röra på sig och jag måste höja mister till både 4,5,6,7, l för att kunna orka.
I dag så vart jag så förbanad på mister syrgas att jag hängde upp han på en stol och satte gåbg att baka. Ja jo vist fick jag allt lov att sätta till baka mister syrgas och med dubbel strycka bara för att jag inte använde honom men det var det värt en liten stund men sedan blir det för jobbigt att baka. Ja jag vet jag är envis som synden och jag är väldigt stark i min egen tro och jag tror att med den så har jag i alla fall kommit så här långt. om jag nu inte var envis som synden och hadde min égen tro och mina underbara vänner som jag kan få ta lite energie av så hade jag nog inte orkat.
I alla fall så blev det 60 st rinbo bullar till slut efter att ha ståt en stund så fick jag sätta mig o fort sätta med baket det är då man värkligen uppskattar en assistent som knodar degen åt en hääärligt det var bara att ta upp degen kavla ut den skära den i rutor läga lite smör o socker i mitten och knipa i hop o sedan låra den jäsa i 2 tima.
ett bar bull recept för som har alfa 1 för man gör allt på en gång sedan kan man i lugn o ro vila i 2 timar tils det är dags att sätta in plåten i ugnen.
och så blir det ju gått oxå en liten belöning till en själv att man varit duktig.
ja det började ganska bra dagen men som jag skrev tidigare så slog min lilla näsa i från och det sluta med att jag förlora 4 gånger så 4 gånger fick jag byta tröja då min lilla näsa fulkomligt spåtta ut blod o ner på min tröja. ja även om jag nu är 21 kg tungare än jag har varit och ser ut som en michelkin gubbe så behöver jag ju inte se ut som en bomb eller ute liggare med blod över allt eller en knarkare som jag ser ut på vänster arm.
ja just det det har jag glömt att berätta för mina barn och mina underbara vänner att i tisdags så vart jag stoppad av polisen här nere i FR och dom sa absolut ingenting om min grima som jag har " den som ger mig syre direkt i näsan" utan vad han protostera mot hur jag såg ut på vänster så han ville jag skulle testa mig mot narkotika haha . jag bara visa upp var jag varit så sedan fick jag åka i gen men det var ganska så kul ingeting om mitt syrgas utan hur jag såg ut på vä arm.
dom är lite roliga franska poliser här hihih

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar