Populära inlägg

lördag 17 april 2010

17 April

I går så var jag på gym ,bad och massagen i gen som alla andra fredagar.
Kan väll säga att det går siså där bra jut nu har ju nu sedan den 13 april slutat med all min alergi medecin inför de prov tagningar som ska ske i Lille nu den 20 april.
Humöret ligger väll inte häller så där på topp men fick en bra prat stund med Sara E i dag och min yngsta dotter. Det dom inte vet är att dom ger mig så mycket utan att jag ber om det dom ger mig massor av energi att fortsätta med det jag håller på med m.m Man behöver inte fråga om hjälp utan vet man att dom är goda vänner med en så ger dom ändå helt enkelt underbart ha ha få vännner som värkligen ger en vad m,an behöver än att ha en massa satrunt vänner runt om kring sig.
Fast jag ska väll erkänna att jag önskar att det var tisdags morgon nu och jag var framme i Lille så jag kan få börja mina prov tagningar och att lala priov tagningar sedan är helt ok för dom så jag kan få åka till Paris,
För att göra de sissta och att dom oxå blir helt god kända det vore helt under bart för då vet jag att med 10000000000% att jag får nya lungor iannan sommaren är slut.
Förstår inte SV varför dom ska krongla så som dom gör och att staten inte god känner vissa läke del som är bra för oss med alfa 1 , Nä SV tycker väll att det är bättre att vi kostar en masa i vård pengar så man hamnar i resperatorn i stället och bli ett kolli för då tycker staten att dom gjort ett bra jobb för oss sjuka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar