Populära inlägg

onsdag 14 april 2010

14 April

Tänkte visa min lilla tränings vagn. Eftersom jag inte orkar bära så mycket så får man ju fixa en vagn att ha sakerna i sedan vill man ju inte ha som alla andra utan man gör ju om vagnen till sin egen lilla stil.
först ut kommer hur jag gjort inuti vagnen . här har jag då satt en extra liten väska där jag harhanduken och min bad dräckt.

Och här har jag även satt fast en liten brun väska där jag har min plånbok o kam o lite smått den hännger då inuti väskan. sedan har jag min lilla svarta väska till puls mättningen som jag har på mig sitter runt bröst korgen och så är det en ser ut som en klocka som ska sitta på armen.Och givet vis så finns mina lexikon med för franska ett stort MÅSTE som jag alltid har med mig.

Och så här ser den ut fram i från packad o klar. Eftersom jag är så pass senil att jag glömmer allt så har jag även satt på hem adress på locket hihihi..

Och här har vi bak sidan av vagnen där har jag satt på en stor tyg väska däe jag då kan ha mitt vatten till gänglit och mina extra syr gas slangar

Som sagt det gäller att vara kreativ och ha både humor och ideer när man har ex ALFA 1 så man kan göra livet lite lättare för att leva och vara bland folk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar