Populära inlägg

söndag 25 april 2010

25 aprill Amethist


Idén till detta hus som i gentligen är ett kanin hus fick jag av tant Sara E hon hadde köppt ewtt beganat hemma i SV. jag fick tag på en lika dan fast ny så nu har jag inrett och jag satte även ett golv i botten och även 4 hjul så det lätt skulle vara att fyltta den så man kan städa m.m.
Den var lätt att bygga i hop och inte dyr alls betalde bara 69 € m frakt så det var värkligen överkomligt pris fick den även hem körd till min dörr.

Här har en puff även den ett tips från Tant Sara e kommit in i huset och givet vis så måste ju Amethist prov testa den på en gång.

Och här har då hennnes egen vatten fontän komit in på andra våning samt en mat skål med torr foder vitalin från vitalin tanten Maria.

Här är då en häng matta som i gentligen ska hänga på väggen men jag bytte ut skruvarna mot kortare skruv och ving mutter för att kunna sätta fast på galler i stället.

och så här blev resultatet av nedre botten där jag fått in både toa låda o lek saker och en liten tyg stubbe.

Givet vis så måste ju killarna få lika dant till sig och där gjorde jag exakt lika dant.Och tro mig dom vart ´verkligen uppskatad han knapt hänga upp förän dom skulle sova i den hehe så det var värkligen värt pengarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar