Populära inlägg

söndag 25 april 2010

24 April

m.m god morgon kära blogg. har sovit som en liten gris under tecket denna natt.
Det är så skönt att sova utan plat på kudden och plast i sängen.
Att ha plast i sängen gör att håret blir så extatisk och det kliar över hela kroppen. Med andra ord jag hatar plasten som finns i sjukhus sängar.
dagen har jag spenaderat hemma på för midaggaen för att tvätta upp det som var smutsigt. För att grov städa hos dem. Sedan åkte vi i väg för astt handla på eftermidagen. Det var riktigt skönt att komma ut bland folk , fast jobbigt ändå . det märks tydligt om ja bryter mitt mönster. jag blir väldigt mycket tröttare fortare nu än för c:a 5 dagar saedan .
När man är inlagd så blir man väldigt snabbt hospitilicerad och handlings förlamad.
Det gäller verkligen att man försöker att göra så mycket som möjligt medans man är in lagd . Så är det för mig i alla fall måste värkligen ställa krav på mig att det. o det måste göra i dag.
Sedan ar vi luften på ett sjukhus vet inte vad det beror på men så fort man kommer inanan för dessa väggar så blir man så trött att man bara vill sova , Man kan tro att dom har något specielt i luften på sjukhusen , Dels för att pat ska vara lugna och att man inte ska orka springa eller klaga.
I alla fall så nu börjara mina arm veck att läka och min blå svarta märken börjar att lägga sig så det är skönt får se hur min vä arm reagerar nu på tisdag då jag ska till sjukan i gen för mitt dropp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar