Populära inlägg

måndag 19 april 2010

19 April

urs i dag har jag massor av fjärilar i min mage . jag är med andra ord jätte nervös inför vad morgon dagen och dessa 2 dagar fram över ska bära med sig för mig.
Tänk om min kropp inte vill ha något nytt organ utan den stötter bort det då får jag ingen transplantation . Jag hoppas värkligen att min kropp ska vara snäll och beskedlig nu.
Det blir nog ingen lugn natt för mig anntar jag även om min hus läkare har varit här nu och gett mig en lugnande spruta så jag ska sova ordentligt i natt hehe men jag känner inget av den ännu i alla fall.
Alla har lykönskat mig i dag jag var ju på andning och massage kursen eller träning i dag på förmidagen och på efter midagen var jag på skolan.
Men kände att jag inget fick gjort ordentligt på skolan i dag för det sirkulerar ganska mycket i min hjärna haha ja jag har en faktiskt den finns där inne någon stans hehe.
jo just det i dag fick jag reda på att jag andas helt fel. Jag andas med axlarna och naken inte bra alls så det ska dom försöka att få bort men det sitter ganska jupt inne vad dom tror, Alltså jag har andast så här i minst 10 år så det tar tid att ändra på den ordningen. INte så konstigt om att jag har så himla ont i bak huvuvdet då eftersom jag anstränger just den musklen
som sagt jag kommer ju inte att ha inte nätt men jag kommer att ta med mig datan ändå för jag kan ju skriva o spara o lägga ut det sedan när jag kommit hem i gen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar