Populära inlägg

måndag 26 april 2010

26 Aprill

Går dagen var ganska så bra var hos Alain för att grilla på dagen. kände att jag var väldigt nere o ledsen men fattade inte riktigt vad det var frågan om med mig.
Jean-Claude åkte i väg till Tyskland i kväll med Jean-Loue dom skulle köra dubbel ien last bil. gick o la mig efter Avtar filmen jag köpte i lördags vakna i natt av att jag frös så fruktans värt så jag gick upp o tog på mig morgonråcken och sockar och en extra filt " har dock ett tjockt dun täcke i sängen som är 2x2 m så jag veck den dubbel och la den över mig.
Men jag frös ändå efter ett tag så somna ja om men nu när jag vakna i morses så var jag varm o febrig så det blir ingen träning för min del i dag i alla fall. får se hur jag mår framåt efter midagen.
Tyverr sa blev det ingen skola heller for mig. Dar emot sa fick ja en ny lapp topp av min alskade vann.tyverr sa ar den pa Franska sa jag har inte de " sissta bokstaverna i det svenska alfabetet. Men hoppas att alla kan lasa endo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar