Populära inlägg

måndag 12 april 2010

12 april

I dag är det Måndag och jag har varit på gymnasticken allt gick jätte bra jag andasdes kanon i dag fram till kl:1000 då kände jag att något hände i min kropp.
Kan inte riktigt förklara hur jag kände det men det var konstigt .
Jag gick på bandet som vanligt 2% lutning och 2.3 i hastig het så det var inte fort och inget ovanligt jag brukar ha det.
I alla fall så helt plötsligt kände jag att jag inte fick ut min luft in gick jätte bra hehe men jag vill ju gärna ha ut luft oxå det vart ganska otäckt till slut så jag fick panik stanna bandet och gå ner på knä för det börja att svartna för mig men helt plötsligt kände jag några armar om kring mitt bröst som lyfte upp mig i en stol och doktorn som var där han började att masera mina lungor hela lung partierna på ryggen .
Och efter c:a 2-4 min så släpte allt och jag kunde äntligen få ur mig luften och det måste jag säga det var en enorm känsla att kunna få ut luften och inte bara in .
Det gjorde givet vis fruktans värt on i lungorna för dom var ju fylda till bredden så när jag kände att luften börja sipra ut så ville jag ha ut allt på en gång men då sa doktorn till mig att ta det lugnt små små ut puffar bara jag fins här ingen fara .
Man får lätt panik när sådant här händer men det svala händer på mig rugg som sakta maserade leha lung partiet så gick det jätte bra.
Trots att tårarna bara forsa ner på mig men det är normalt eftersom man får så lätt panik .
Det är fruktans värt att inte få ut luften bara in luften man känner att man kvävs med för mycket luft i sig hua ligen.
men nu är jag ok i gen så nu i morgon så är det antitrypsin dagen så då är det nya tag .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar