Populära inlägg

söndag 18 april 2010

18 april

Det är nu söndags kväll ch klockan är c:a 18:39 Och jag har lyckats att ta en durch utan att ramla i bad karet. I morgon är det måndag då ska jag till träningen och sedan på efter midagen ska jag till den Franska lektionen.
Tisdag då äntligen reser jag i väg till Lile för dessa prov tagningar ja jo vist har jag helt plötsligt i dag fått en massa fjärliar i magen och funderar på vad jag har get mig in på för i äelrighetens namn så jag jag ingen anning om vad som väntas.
Men samtidgt i mitt undermedvetna så jublar jag att äntligen så har tåget startat på mitt spår nu äntligen kommer det att hända saker .
Men samtidigt är jag dödens rädd för att min kropp inte ska god känna något nytt orgon i mig. Eftersom jag tydligen är väldigt känslig det bero på vind luft och hur jag mår så reagerar jag väldigt starkt på när jag får feber min vanliga temp är 36,2 och när den visar 37,2 så är jag h'ngig och varm. Jag reagerar oxå på maten nu i gen.
Det börjar med att kli runt magen och rygg och jag ser ut som att jag har typ röda hund. Men en del av prickarna har en typ vatten samling i sig så man kan tro att jag oxå har vatten koppor. ögonen är svulna och min hals är som gorvt nr: 8 sandpapper.
Nätterna pyslar jag med att nysa mig i gen.
Oersaken till allt detta är att jag för 5 dagar sedan har fått sluttat med all allergi medeciner samt astma medeciner tills prov tagningarna.
så under denna helg så har jag fått lov att vara inom hus bara gå ut och handla mat men inte ut och gå eller ja ut o rullla med rull stolen.
jag har inte orkat så mycket i helgen som jag brukar men detta viste jag om så jag har bara byggt i hopp ett valp hus åt Amethist.
Jag kommer inte att kunna skriva något under tiden jag är på sjukhuset i Lille men jag lovar att skriva en maind map så jag kommer i håg vad jag har gjort så ska jag sätta ut det sedan när jag kommit hem.
Ska oxå til lägga att både herr ont fru illa mående och barna kramp o feber dom finns till 99% varje natt i så mycket dag tid längre men natten då kommer dom fram så det är ganska mycket deeciner jag tar till natten annars skulle jag inte få sova alls. men dom har lovat att kolla upp detta varför jag har alla dessa symtom och vad som finns att göra åt dem. en del lär ju försvinna den dagen jag fått nya lungor men en del tror dom att jag nog får behålla resten av livet, Vilket jag önskar att jag sliper.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar