Populära inlägg

onsdag 14 april 2010

14 April

OJOJ vad tiden rinner i väg för ungefär snart en månasen så lovade jag ju att fixa bilder på min lilla blomster vagn som jag köppt hehe det har jag glömt av totalt kom på det nu när jag satt o gick i genom här,
Då vet man värkligen att man blivit gammal o senil när man glömmer av saker som är roliga.
men nu ska jag visa hur jag gjorde och hur det blev till slut .
Så här såg den ut när jag köppte den.

och här är alla de verktyg jag använde det enda som inte syb´ns är pappers snören som jag satte runt om .

Här har jag då satt brunt väv och sedan 2 st svarta plast påsar och dom har jag häftat i hop med väven. av det gröna stål tråden så gjorde jag en tp nål som jag sedan träde pappers snören i som jag sydde fast eller tråkla runt själva korgen.

Så där nu har jorden kommit i och jag har börjat att planera de 4 st murgröna i var sitt hörn .

Och så har resten av blommorna kommit in i korgen det är 3 små på långsidan och 1 på kort sidan och sedan vart det 2 stora i mitten .

Så nu är den helt färdig och satt på sin plats på balkongen med en själv lysande lampa på sidan och en gammal vatten kanna fram för.
Är själv mycket stolt över vad jag åstat kommit. och det vart inte så dyrt häller
allt som allt gick detta på 45 €,
Jag fick 30€ på min födelse dag och så la jag till 15€ själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar