Populära inlägg

måndag 30 november 2009

30 November

jaha då var det måndag i gen och bara 1 dag kvar tills man ska må riktigt illa i gen i ett par dagar hehe kul nja det kan jag väll inte säga men men det är som det ska jag är en av mijonen som får ont i benen samt illa måendet, Så det är tydligen inte så vanligt i alla fall. Har fått förfrågan om jag vill stoppa behandlingen pga av mitt illa åmende för det är inte så lätt att äta och må illa. Men jag tackade bestämt nej till detta jag har ju genomfört 7 gånger så varför stoppa nu då är ju allt jag lagt ner som förgjort som att kassta allt i havet nä det vill jag inte.
Jag har ju underbara vänner som jag får hämta strycka o kraft från samt mina barn. så vad betyder illa måendet och ont i benen ingen ting i gentligen för vänner växer inte på träd och framför allt inte speciella vänner som allt ställer upp för att lysna när man vill gråta eller skratta eller bara tjata det är få förunnat att få ha den lyckan. Jag tackar min gud att jag har sådana fina och underbara vänner som alltid ställer upp på mig.
SOm ex i dag satt och prata i telefon i över 2 timar med sara i skara och jag i Dunkerque då har man även datan att tacka för för det kostar mig inget att ringa till Sverige så man kan sitta hela dagen och bara prata om man vill hehe.
men det finns ju så mycket annat att göra än att bara prata i telefon.
I alla fall under de timmar jag prata med Sara så fick jag upp en styrcka och motivation till att göra om helt i ivar huset för illrarna så nu väntar jag på att det ska komma till min post låda så jag kan börja.
I morgon är det dags i gen för att få dropp så jag har nu redan förberet för vad jag ska sitta med i morgon för då jag helt slut och orkes lös efter droppet så jag åker hem direkt lägger mig en stund sedan har jag 4 burkar som ska graveras och diskas.
Sedan tror jag att de räker för dagen. Brukar inte orka så mycket mer än detta men lite blir gjort i alla fall.
går ju upp som vanligt vid 0600 äter frukost diskar bäddar och städar toa loåder samt ger de små 4 benta frukost sedan är det dags för mig att åka så då ska alla illrar in i rumet vill inte ha dom lösa när jag inmte är hemma i fall något skulle hände mig eller illrarna.
men nu är kl snart 1645 så om c:a 45 min kan jag gå till åost lådan och hämta ut mitt packet så får jag se om det var från USA eller Holland hihi alltid lika kul att se vart det kommer från har ju beställt från 3 olika ställen fast från UK har redan kommit så det är fån USA eller Holland.
Jag berättar mer om vad det var i morgo eller i över morgon .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar