Populära inlägg

söndag 1 november 2009

1 november

I går var det bra under hela dagen fast vid c:a 1900 tiden i går så satt jag hos illrarna o kelade så kom det bara plötsligt ett illamåendes som inte var av denna värld. jag vart tydligen ganska så vit i ansiktet enligt Alain för han var på besök i går och han tittade på mig o frågade hur jag mådde o då sa jag att helt plötsligt så blev jag illa mående o han sa då att helt plötsligt vart jag vit i ansiktet, jag blev oxå kall svettig jag satt kvar hos illrarna i c:a 1 timmer för jag vågade knapt röra på mig.
Sedan gick jag o la mig somna nästan på en gång.
Jag vaknade vid 0600 nu på morgonen kände bara bara lite efter dynaingar av illa måendet.
Har tagit mina medceiner kaffe och macka de gick bra känner bara i bland att det blåser upp lite att jag helt plötsligt mår illa men inget kan göra åt det. Det är en konstig känsla att må illa men inte kasta upp i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar