Populära inlägg

söndag 15 november 2009

15 november

Hej i gen jag har inte skrivit sedan den 7 november. Men tänkte sätta lite fart i gen. Jag har ju hafft den stra äran att låna hem min svärson hit till Dunkerque tillsamans med min son. Dom har varit här i 1 vecka och hjälpt mig med att möblera om i lägenhetn bilder kommer ut på min picasa sida hur det blev. Själv vart jag jätte nöjd med omflyttningen det passar bättre och sedan har mina 4 benta som Gustave , Grostaquin och Amethist så nu har dom hela vardagsrumet. Vilket jag tycker är jätte skönt.
Jag tog ju min 4 de antrypsin dropp nu i tisdags och det gick bra ja förutom att mitt illa mående axelerar uppåt i gen. Fast det har gått förvånadsvärt bra ändå jag har kunnat sticka i väg med killarna ändå till de olika affären dom vill till och fixat öl platter som de skulle ha med sig hem till Sverige. Jag har kunnat dölja illa måendet ganska så sbra det var på tisdags kvällen som jag ballade ur men då hadde vi oxå flyttat möbler o grejat samma dag som jag tog mitt dropp. Och det kan jag väll säga att det var nog inte så bra att fixa det samma dag hehe men men jag heter ju inte Klar för inte i efternamn Klars släkten är ju ganska så kända för att vara envisa jävlar som inte dras sig för något hehe utan kör på som bara den även om det kan sänka en ganska så bra bra så tar vi alldrig hänsyn till att man själv mår skit eller har kanon ont.
Nu är ju pojkarna hemma i Sverige i gen bilen och dom är väl behållna. Och jag tror att dom var nöjda med sin resa hit ner till Dunkerque, ja det är ju klart de klagade lite på att det var för mycket matt dom hann alldrig bli ungriga emelan måltiderna hihih. Men det bevisar ju bara att de inte behövde gå hungriga här hemma i alla fall. De åt även frukt och givet vis en massa godis som vanligt och masor av nutella på morgonen hehe.
SÅ nu är saknaden stor då det är tomt här hemma hör inga snusningar på morgonen när jag stiger upp längre, det är konstigt vad fort man blir van av detta man vänjer sig fort med att ha sina pöjkar hemma.
Nu väntar jag på att december ska komma och Emelie kommer ner med flyget den 27 dec det ska bli kul o mysigt at få rå om henne lite själv oxå.
I går fick jag post ja vi får post här på lördagar i Dunkerque, Brevet var från Lille Centre Hospitalier Régional Universitarie de Lille, Från min läkare där och jag ska dit den 11 januarie 2010 så där efter kan nog allt hända.
Nu på tisdag ska jag få mitt 5 te dropp plus att jag ska börja med min andings teknick inför op och samtidigt börja at träna de mskler som jag behöver använda då jag jag är ny OP.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar