Populära inlägg

torsdag 5 november 2009

5 november

i dag har det varit ganska så bra. Lite illa mående och ont i benen det har jag ju gämt nu för tiden somnar med illa mående vaknar med illa mående och detta får jag ha tills den dagen jag får nya lungor.
Annars haf jag varit och tagit nytt blod prov av min teroid "Gift struman " sluta at ära dessa tabletter den 5 Okt då dom tyckte at det inte var någon ide att äta dessa tabletter längre så vi får se om gift struman håller sig nu eller om den ska löpa amoniak en gång till med mig hehe vill ju hälst inte ha tillbaka mina cameljont ögon med dubbel syn m.m för det var väldigt jobbig tid då jag hadde detta. så jag håller tummen att den står still.
Och på lördag så kommer min son joakim och min svärson pihilip hit ner till Dunkerque det ska bli kul att få rå om dom lite. och samtidgt ha lite annat att tänka på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar