Populära inlägg

onsdag 4 november 2009

4 november

I da har jag bara varit inne i stort sett hela dagen. Mitt illa mående gör att jag inte vågar eller orkar att gå ut så mycket.
Trots detta så fick jag en underbar och mycket trevli post i dag när brev bärearen kom med ett packet som jag först tordde var något annat så var det från mina underbara vänner hemma i Sverige Maria, Madde och Elin som hadde gjort som en löpare som jag kan hänga på mig vägg som dom hadde scrappat tillsamans plus att det var 1 st mickro popqorn med från SVrige ni är helt enkelt underbara mina vänner att bara komma på tanken att sända detta är helt underbart det gör at dagen inte blir så grå och det känns ganska så mycket lättare att stå ut med detta som jag gör.bilder på det ni gjort finns på min picasa sida http://picasaweb.google.com/klarsferrets .
Ett stort tack till er mina vänne som gjort min dag litte lättare i dag. den hänger nu på vägen. kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar