Populära inlägg

onsdag 25 november 2009

24 November

mm i Dag har det inte varit en bra dag alls .
Det började bra ingen feber eller illa mående alls en härlig känsla att inte känna illa måendet.
kl:0900 var jag och tog min spruta för andra gången mot influensan det gick jätte bra fick bara lite ont i armen efter en stund men det var helt ok. Tog bilen och körde till clicken för att min 7 de antripsyn droppet och de andra testerna det gick ganska så så vist 5 min efter att droppet hadde börjat komma in i min kropp så börja jag genast att må illa vilket jag hatar den känslan så nu sitter jag med illa mående som står mig upp i halsen. kl: är c:a 1330 när jag kommer hem börjar att göra i ordning middag till mig för jag är jätte hungrig trots att jag mår illa.
Sätter mig vid bordet och äter medans jag tittar på tv allt går bra c: a 1 timme efter att jag ättit så star jag upp allt jag spyr som en kalv jag måste kalva ett par gånger. urk.
Jag byter om till pyamas och sätter mig i fotöljen slö tittar på tv sover och är vaken om vart annat har nog ganska så hög feber hadde vist pratat med Emelie i dag oxå enligt jc så hadde jag gått o lagt mig vid 2000 och jag vaknade kl 0800 dagen efter och var jätte hunrig men febern var i alla fall borta fast inte mitt illa mående. Så i dag dagen efter som jag nu skriver detta så känner jag mig ganska så bra fast jag tagit det väldigt lungt i dag inte gjort så mycketr mer än städat hos de mina små 4 benta och gett dom matt m.m.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar