Populära inlägg

lördag 7 november 2009

7 november

vaknade tidigt i dag.
Inte så mycket illa mående ännu känns gansa så bra i dag försutom svettningar som kommer och går. Detta kan bero på vaccinet jag tog i månadas.
Men annars så kännds det väldigt bra.
Jag vill oxå passa på att acka alla mina underbara vänner som stöttar mig och givet vis mina barn som alltid finns för mig både när jag är glad och ledsen det är så skönt att ha er runt om kring mig.
"Det kommer alltid att finnas beserwiser runt om en det kommer alltid att finnas folk som tror att dom är bättre än andra. Men att ha goda vänner runt om en som gör att man känner sig glad och harmonisk trots elende runt om det är få förunnat. Tack för att ni finns"
Detta stämmer så fruktans värt bra så. Det finns så mycket ondska och så elände.
Jag känner mig väldigt lycklig lottad som har så många vänner runt om mig som alltid ställer upp oavset om jag är glad eller ledsen dom finns alltid för mig.
Om jag bara kunde skulle jag ger er världen som tack för allt det ni gör för mig.

I dag kommer mina underbaa pojkar till Dunkerque min son och svärson det ska bli härligt att få rå om dom lite utan syster eller flickvän, bara pojkarna längtar så tills i kväll då ni kommer fram kör nu bara lungt o fint genom alla länder så ni kommer fram säkert.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar