Populära inlägg

lördag 28 november 2009

28 November

i dag har jag inget gjort alls igentligen.
Jag har fixat med mina scrap books saker och fotat dessa lgat ut dom på min picasa sida.
Oja mit illa mående finns även i dag det verkar som om det tar längre tid nu mellan mina dropp än vad det gjorde förut.
Men det kan oxå vara som så att jag är extra känslig nu eftersom det är första gången sedan jag flyttat från min mor som jag inte har pyntat eller gjort något alls.
Jag vill inte ens äta i dag och det är ju inte hela världen om jag hoppar 1 dag fast jag vet att jag inte får me känner för att vara stygg i dag.
Det är nu 59 dagar sedan som jag tog en cigg och i morgon firar jag 60 dagar jag borde känna mig stolt för jag känner inget rök behov alls eller ens sugen på en cigg.
Men så känns det inte i dag.
Jag sitter o lysnar till radio mix megapol Borås har äntligen hittat den på datan så nu går den för fult på datan.
Det känns lite skönt att höra svenska och vad som händer och vart det är jul russ redan som ex knallen.
Tänk att få gå och se jul fönstren i morgon mm det har dom inte här i Dunkerque i alla fall ingen jul skyltning.
Sugen på glögg blir jag oxå nu när jag sitter och lysnar på mix.
Kankse ska jag ta en sväng till Ikea i LIlle under denna veckan för att se om dom har Svensk glögg som jag ka köpa.
Helt otroligt när jag är i SVerige så åker jag inte till Ikea för att handla kakor,godis, knäcke bröd eller saft hihi då handlar man ju pynt saker eller möbler.
Men när jag är i Dunkerque så åker jag i alla fall minst 1 gång i månaden för att handla just detta haha på ikea,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar