Populära inlägg

måndag 2 november 2009

2 november

Ingen färndring av varken illa måendet eller att jag har ont inuti i benen detta är nog något som jag får låv att leva med tills den dagen jag får mina nya lungor.
I dag så har gatit min spruta för a grip som dom säger här nere så jag inte ska få influensan vliket kan betyda döden för mig om jag skulle få den så jah hamnade i den så kallade risk gruppen så jag fick ett papper hem i brev lådan från som vi säger försäkringskassan om att jag ska gå i väg och ta denna sprutan ganska omgående.
SÅ jag har kommit från doktorn som gav mig denna sprutan så vi får se hur jag reagerar på denna under natten.
I morgon ska jag ta mitt dropp som vanligt det är ju tisdag.
Hoppas kunna få prata lite med dr Arron i morgon om mitt lung byte oxå.
men i dag så har jag i alla fall varit rök fri i 33 dagar och det känns skönt händer inte ofta nu att att jag blir sugen på en igg använde 2 plåster förra veckan så även det artar sig haha tycker att jag är ganska så duktig ändå faktisk gått upp bra i vikt o slutat att röka mm ja jag kan nog bara säga at det är duktigt av mig har ju i alla fall rökt sedan jag var 14 år och är i dag 48 år så det är ju som sagt några år.
Problemet blir när jag pratar i telefon då söker sig mina fingarar efter något eller när jag sitter och kör det går aotomatiskt handen upp där jag alltid har haft ciggen men jag kommer på mig i samma seceund och flinar för mig själv hehe gammal vanna sitter i ganska länge antar jag.
Vi får se vad morgon dagen bär med sig med nytt dropp m.m

2 kommentarer: