Populära inlägg

fredag 30 oktober 2009

30 oktober

Som vanligt nu är det fredag och jag känner mig ganska så bra vist har jag det obligatoriska huvud värk i bak huvuvdet och min illa mående men det kan jag leva med. Värre är det när jag får ont inuti i benen då är det värre för det finns inget piller alls i världen som kan stoppa den värken. jag har nu fått avslpande piller som ag ska ta till natten för att slippa dessa kramper som jag har ni vet då tårna står åt alla håll och foten käns som ett skruv städ. fast jag är väll inte så förtjust i att ta dessa tabletter för dom gör mig mer sömnigare än normalt. Men blir det värre en natt så jag inte kan gå bort det så tar jag nog gärna dessa så jag kan få sova. För att ha denna kramp den är outhärlig och jobbig att ha.
Men annars är det som vanligt går upp på morgonen har graverat färdigt en vas till min dotter em o hennes pokjkvänn. Tanken är at jag nu ska försöka att få färdigt min bonad som jag håller på att broderar. Har legat lite lågt med den ett ag då det har varit ganska så mycket med att gravera olika vaser det har varit brölopp, förlovning flytt och gåver så det har blivit en del samt att jag bränt i träd lite olika slevar som jag hitatt till raklett som man kan ha. men nu har ja tänkt att bara brodera så jag får en anledning till att åka till ikea i gen hihihi för att köpa en tavel ram till mig hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar