Populära inlägg

torsdag 29 oktober 2009

29 oktober

vaknade i morses av att jag bara hadde lite molnande huvudverk skönt. Satte i gång o städa hos illrarna tömde allt och la allt jag kunnde i tvätt maskinen.
Känner mig fortfarande ganska så bra har bara denna molnande huvudverk i bak huvudet, ja och mitt illa mående men den får jag tydligen leva med tills den dagen då jag ska byta lungorna. Det beror på plasaman som jag får i droppet varje tisdagar det gör att jag känner att jag skulle vilja kasta upp men ändå inte lite svårt att förklara i skrift men ni som känner mig vet hur hur jag menar.

I dag har jag fått London dimman hit till DUnkerque går knapt att se havet så jag stannar nog inne i dag. Tanken är att jag ska gravera en vas till em och pihilip som jag tänkte ge dom.

Det ska bli skoj för snart kommer Joakim och min svärson på besök hit och stannar i 1 vecka ska bli kul att kunna få rå om dom lite och ge mina illrar lite fritid oxå från mig hehe dom är nog trötta på mig dom små antar jag.

Det är nu 29 dagar som jag har hållit upp med att röka och det går förvårnads värt bra faktiskt. även om jag har trillat dit 1 gång den 5 oktober tog ja 1 cigg men vad jag spydde inget skoj alls. >När jag känner mig rastlös så ar jag fått plåstret som jag sätter på armren men behöver inte använda detta dagligen utan kan vara utan oxå så det känns skönt.
Så jag gör det jag ska slutat at röka och går upp i vikt, Nu väger jag 60 kg äntligen så nu ligger jag inte i risk sonenn längre utan jag kan få mina lungor fast jag har ju minst 3 gånger kvar av droppet som jag måste ha.

Men det känns skönt är ju en bra bit på vägen i alla fall.

2 kommentarer:

  1. Åh vad duktig du är som har slutat röka. =)) Blir så stolt.

    Att man tar en cigarett är inget som du kan bli klandrad för. =) Men stor eloge verkligen inte alla som klarar av att sluta.

    Kramar från Örebro

    SvaraRadera