Populära inlägg

lördag 24 oktober 2009

24 oktober

Det är morgon och ganska så mörkt här i Dunkerque ännu. Ser ut att det ska bli ytterligare en dag med regn.
Dessa dagar har jag försökt att ägna mig åt att scrappa lite och brodera,
Men jag känne inte igen min kropp längre jag som är van att kunna styra min egen kropp kan inte detta.
I går måde jag så illa hela dagen men kunde inte kasta upp jag bara mådde fruktansvärt illa helt enkelt.
Ömheten i alla mina ben den finns kvar den släpper nog alldrig. Lika så bak huvudverken den finns där och gnager den får jag nog oxå tyvärr behålla verkar det som fram tills det är dags i alla fall.
Men jag är väldigt trött i dags läget så liger ja på 0,5 iandningen men jag har ganska så bra syre änny så långe. ligger ganska så högt i sänkan och pendlar mellan 28-34 i vita blod kroppar.
Det som är värst nu som jag tycker är väll att jag inte orkar så mycket längre att bara stå och diska är ett stort företag att stå så länge blir som en billig fylla för mig.
Jag går inte ut lika ofta nu dels på grund av att det regnar och det blåser ganska mycket här nere. vilket gör at jag får ju inte så mycket frisk luft och att bara sitta på balkongen en stund gör gör ju inte så hämskt mycket för min del.
Nu är fredag i dag och bara några dagar kvar till nästa omgång av dropp så jag hoppas att det blir bättre o bättre och inte sämre för var gång.

2 kommentarer:

  1. Hoppas att du ska slippa den där huvudvärken och att du blir lite bättre under tiden nu som du får medicinen.

    vi tänker på dig här hemma och önskar jag kunde få vara hos dig och umgås och krama dig.

    kram på dig vännen

    SvaraRadera
  2. tack snälla Madde hadde inte ni funnits så hadde jag alldrig ståt ut med det .

    SvaraRadera