Populära inlägg

måndag 26 oktober 2009

26 oktober

I dag så känns allt betydligt lättare ingen huvudvärk bara en enviser hosta som vanligt. I dag har jag lyckats att gravera färdigt en vas till ett par och sedan har jag på börjat en stor vas till em o pihlip som jag tänkte de skulle få av mig.
Men i morgon så är det dags i gen för tredje gången med detta antitrypsin droppet jag hoppas innerligt att jag ska slippa huvud verken och öm heten men jag får ju ta det ändå men skulle bli glad om jag slapp denna verk efter. Det tar ju ett par dagar efter iannan jag blir någerlunda människa i gen. Det konstigaste är att till och med mina illrar är väldigt låga och stillsamma när jag inte mår bra. I dag var det första gången som Gustave lekte med Amethist och då menar jag verkligen lekte dom höll på i nästan 1 timme och sprang i alla rör fram o tillbaka och poppade o och hadde sig det var en stor glädje att se dom leka för Gustave gillade inte Amethist från början alls.
Men sedan har jag mina underbara vänner som kan sända en liten text eller bara säga hej och det gör enormt mycket jag sitter ju ett ex antal sjö mil och från kiel är det 98 mil hit ner till Dunkerque. Så den kontakten är helt enkelt under bar. Sedan ställer ju mina barn upp för mig oxå håller mig under rättad om vad som händer hemma i Sverige. SOm tur är finns ju det telefon oxå så jag kan höra rösterna oxå det gör väldigt mycket.
Så kontentan av dagen den har varit kaonon bra och rolig har fått gjort en del fast nu börjar jag att bli ganska så trött.
Det bli ju tidig säng för min del då jag vet att det blir jobbigt i morgon i gen men jag hoppas på det bästa och tror på det bästa anars så går det inte alls.

2 kommentarer:

  1. Hej vännen!

    Skönt att du börjar må lite bättre och att huvudvärken släpper! Hoppas den håller sig borta och att du slipper den nu efter denna omgången med dropp!!

    Tänker på dig MASSOR!!
    Stora kramar älskade vän!

    SvaraRadera