Populära inlägg

tisdag 27 oktober 2009

tisdag

iI dag var jag på min tredje antitrypsin dropp och det gick förvånadsvärt bra trots bara huvudverk och givet vis spy attacker efter detta dropp så är jag anska så pigg ändå vilket förvånar mig ganska mycket. De andra gångerna har jag varit som en trasa totalt ut körd. Fast nu börjar jag att känna mig ganska så trötter och jag börjar att få ont inuti i benen i gen fast värst är nog nacken och ner mot ryggen tror jag.
Men känner mig ganska så lung o fin ändå. Det problem som upp står så här nu är att allt jag äter och dricker smakar metall och plast. Gommen känns som om den var gjort av något ludet eller sammet typ smoti lite svårt att förklara men ändå. ska snart gå o lägga mig efter denna dag som trots allt gick bra ändå.
Vill oxå tacka till alla mina goda vänner som finns till för mig i SVerige som skriver små rader det värmer så gått så gått. Önskar så at ni kunde vara här med mig en stund även om ni alltid finns med i mina ankar och i mitt hjäta så är det alltid kul att prata med er ni ger mig så mycket styrka att orka i genom detta. ETT STORT TACK TILL ER ALLA .

1 kommentar:

  1. Du finns i våra tankar oxå. Hoppas du mår bättre i morgon. Kram Malin

    SvaraRadera