Populära inlägg

fredag 30 mars 2012

2012-03-30 FREDAG -14 DAGAR KVAR

Ja tiden rusar nu neråt med storm steg nu går det fortare tycker jag. Fast ändå sakta hihi ja jag vet jag är tjatig som bara den hihi.
Fast jag hade velat vara hema i dag då min äslkade svärson ska spela på Grand i Boråse i kväll. Det hade varit jätte kul att få se han på scennen.
Men men jag får vänta hoppas att det blir fler tillfällen.
Annras mår jag ganska så bra fast min mage vill inte vara med mig i dag springer på toan som en galen antilop hehe men det går väll över det oxo hoppas jag.
Jag ser det som resemage hehe förförsta gången i mitt liv så har jag nog fått resfeber hehe. För när jag tog tempen i morses så hade jag 37,5 och nu i kväll så ligger den på 38 jag som har i vanlig temp när jag mår som bäst 36,3 då känner jag mig kanon bra.
men i alla fall tänk att det nu bara är 14 dagar kvar tills jag ska få komma hem hem juva hem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar