Populära inlägg

onsdag 21 mars 2012

2012-03-21 ONSDAG

Jaha då var det 24 dagar kvar tills jag är hema i Sverige i gen och det är nu 5 dagar kvar tills jag ska vara i Foch för sista gången hoppas jag.
Men jag ska hålla min tumme att jag aldrig behöver åka dit mer för det är ett ställe jag mer än gärna skippar eller hoppar över totalt utan några skuldkänslor m.m.
När jag kommit hem från foch så ska jag packa allt och bara leva via resväska med bara mat för dagen.
Sedan ska jag bli svens boende i gen en underbar och härlig känsla som inte går att beskriva.
Vist jag ska erkänna att jag är Foch och fr TACKSAM FÖR ATT JAG FICK LEVA LÄNGRE NU MED MINA LUNGOR SOM JAG ALDRIG HADE FÅTT VIA SV . Men nu har jag 2 nya lungor och jag är fr evigt tacksam för detta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar