Populära inlägg

torsdag 1 mars 2012

2012-03-01- TORSDAG

Ja här händer intte så mycket mer än att jag väntar och väntar och väntar på att tiden och dagarna ska gå tills jag kan vända min näsa mot SV och få komma hem. Tiden går jäte långsamt och ja jag vet jag blir en trasig LP-skiva en tjat kärring helt enkelt.
Men jag har så svårt för att vänta det är inte min grej liksom att vänta.
Jag vill komma hem till Källebergsgatan och fixa och dona och njuta av min utsikt med skogen på andra sidan och viskan i mitten.
Ja jo jag har havet här utan för men det är inte samma sak jag saknar doften av barr skog löv skog ploka svamp ,blå bär gå och vandra i skogen.
så jag dom närmaste dagarna och veckorna blir nog ganska så tjatiga att läsa tror jag här för det blir som en trasig skiva om att jag vill åka NU och inte vill vänta längre .
Men tyvärr så är värkligenheten av en anan art jag moste vänta.
Den 26 mars har jag en tid på forch och allt vad det innebär med feber frossa huvudvärk mm men där efter kann jag få åka hem med minn bilbel eller rättare sagt en stor tung resväska med bara papper om mig och mina medeciner mm.

Jag går minna små runder med Lalla men inget mer då min insperation inte vill inbefinna sig ordentligt. Jag har packat en massa låder så i huset är det i stort sett bara låder över allt.
Så jo jag är flytt klar

1 kommentar: