Populära inlägg

måndag 12 mars 2012

2012-03-12 MONDAG

32 DAGAR KVAR
Sedan går flytt lasset till härliga gamla SV. Som sagt jag är redan trött på FR och vill hem sitter och funderar på vad jag ska kunna odla på min balkong.
Vill i alla fall odla  crasse, gräslök salad och hallon. och givet vis lite blommor.
Såg fina möbler på JULA huset i skara på internättet i dag så det blir att be Sara E om hjälp att fixa dom om jag inte kan ev åka dit själv och handla men men eftersom jag har ganska mycket att fixa och åka till sjukhusen när jag kommer hem så blir det nog ganska tajt om tiden tror jag.
Får se om Tant Sara har tid och möjligheter att hjälpa mig med detta. Det bästa av allt vi har samma bank så det tar c:a 1 min så finns dom på hennes konto om det skulle vara så så det äre ju kanon skönt.
Ja hur mår jag i gentligen mm vet inte jag har ont i rygen och bröst korgen men men jag börjar ju att löra mig att leva med detta men vissa dagar så går det sämre att vara uppe än nadra men det ger sig det oxo så jag ska inte klaga.
Men jag vet att jag är tjatig men Maria M vet oxo att jag har svårt för att vänta det är inte min grej liksom nu eller alldrig hihi
Och så tycker jag att jag väntat så många gånger nu och så länge på allt möjligt.
Men jag får inte glöma av att det finns dom som har det vä'rre än vad jag har det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar