Populära inlägg

tisdag 20 mars 2012

2012-03-20 MONDAG

25 dagar kvar och mitt humör är som om jag skulle ha varit gravid eller något .
Jag har sådana humörsväningar att jag snart tror att jag blir tokig.
Jag har fruktansvärt lätt för att bara börja att gråta ,skrika bli arg för ingen ting mm och detta gör mig helt slut.l
Även om jag är jätte glad att dagarna går sakta men säkert neråt tills jag får komma hem. Och då tycker man ju att jag skulle vara glad för detta men men icke sa ikce det är fruktansvärt påfrestande att bara gå och vänta och vänta.
Jag skulle behöva börja med att skruva i sär iller burn som jag har i källerna men det bär i mot så pass mycket . dels för att det inte finns tillräkligt med ljus och sedan står den längst in så jag moste ploka ur allt.
Och ja styrka är nogot som jag inte har ännu.
ÅÅÅÅ vad jag önskade att jag hade en av mina töser här nere som sprakade på mig allt går så mycjket lättare när jag har dom i närhenten och vi kan hjälpas åt det5 går så himla fort då.
i dag om 6 dagar så är jag på Foch sjukhus i gen för en massa provtagningar mm och tur är väll det att Jc har lovat att ta hand om Lalla under tiden. Så jag trippar runt på tå fortfarande så att jag slipper ta in henne på hund hotell vill hälst inte detta.
Problemet som jag nu har sett och förståt är att antingen så är JC dum eller så förtränger han allt jag säger för han blev mäkta förvånad när jag sa att snart drar jag till SV. Då sa han att han hade ingen aning om att jag skulle åka phu jag blir så trött så trött.
Det finns nu 2 saker i mitt liv som jag ska ändra på helt det första är  att få koma hem till Sv
det andra är att kunna gå ner till normal vikt i gen det är ett moste för jag tror att även detta är en bidragande orsak till att jag är så ostabil i mitt humör och sinne.
Att väga 86 kg mot 55 kg som jag gjorde inann det är en stor ändring. okej jag behöver inte gå ner till 55 kg men till 60 kg i alla fall så jag kan få må bra i gen : Så snäla någon där uppe hjälp mig med detta eller sahlgrenska så aqtt jag kan få leva i gen och känna i gen min egen kropp. För det gör jag intte längre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar