Populära inlägg

lördag 17 mars 2012

2012-03-17 LÖRDAG

Ja det har gått ett tag sedan jag skrev . Jag vet jag har blivit dålig på att uppdatera men men det är så mycket annat som ska görs oxo.
Nu har jag i alla fall en tid på foch och vad jag ska gör där så det blir mellan den 26-28 mars och en massa undersökningar mm.
Vi får väll se hur jag kommer att må.
Men det är ju nu 27 dagar kvar iannan mina barn komer för att hämta hem mig till SV.
Vilket ska bli underbart skönt för jag känner mig mer o mer ensam här nere.
Vist jag har Lalla men det är inte samma sak som att ha sina nära och kära i närheten.
Jag saknar dom oerhört mycket.
allt känns så tungt och besvärligt mewn jag hoppas att detta släpper så fort jag kommer hem.
jaag har en förkylning som inte vill släppa mm
Men jag tror att när jag komer hem så blir alting till det bättre jag har mer saker att göra mer att se mm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar