Populära inlägg

torsdag 29 mars 2012

2012-03-27 TISDAG -17 DAGAR

God morgon kära blogg
frukost med en tass caffe och en bagett ojoj en rejäl frukost hehe.
nu har jag varit6 och averkat 2 scaner en med contrast och en utan. Bägge dessa var enbart för mina lungor.
Och så har jag pratat med min spykolog och Laijla som har hand om pappers arbetet här eftersom jag är här sissta gången.
Jag har oxo9 lämnat i från mig spiromentern och mina injektioner som jag tar varje vecka för dom vill jag inte ta mer.
Det blev nu bestämt att jag kan äta som vanligt i dag då en av undersökningarna inte komer att bli av då det inte finns doktorer. Haha vilket jag är glad och taksam över fibron blir inte av phu skönt .
Men dom hade glömt att tala om detta för köket så jag fick min mat 2 timar senare.
Middage bestod avf en liten skål med salad 2 små bagetter 2 smör packet 3 halvor med ägg 2 st ost skivor 1 st ygourt. och 2 skivor skinka som jag inte ens skulle ge till Lalla som jag inte åt .
Det blir ingen mer undersökning i  dag utan kl 1000 i morgon och då till ögon .
Jag kan väll säga oxo9 att jag mår defenetift inte bra varken psykisk eller pysiskt men hoppas på att detta går över när jag komer hem till SV i gen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar