Populära inlägg

torsdag 29 mars 2012

2012-03-16 ONSDAG -16 DAGAR KVAR

God morgon sissta morgonen här på Foch sjukhus.
Och jag antar en sissta gång dom har en sv patient.
Det ska bli skönt att få ta bilen och köra mot Dunkerque dels för att se min lilla Lalla i gen som jag inte sett sedan i mondags och sedan ta en rejäl diskution med JC.
Så nu har jag varit på ögon och det var väll inte helt ok med vänster öga men det är väll bara att räkna med. Enligt denna doktorn så hade jag fel glasögon och dom var inte ordentligt gjorda vilket jag kan förstå för dom är ju gjorda här nere och det är ytterligare en sak som dom inte tar så mycket hänsyn till varken ögon eller diabetesen.
jag åkte därifårn vid 12 tiden på dagen för då sa dom till mig att dom behöver sängen så jag moste packa i hop och sitta på dessa förbanade pinstolarna och invänta middagen och sedan kan jag åka hem.
Ha sa jag jag skiter i eran mat jag åker nu på en gång på så sätt är jag hemma före kl 1800 i kväll så jag var hemma i DK runt 1600 tiden vilket kändes som en enorm lättnad för min del nu är den  biten avklarad så nu är det bara att ta diskutionen med JC om hur jag komer att göra i gen då han tydligen förtränger allt jag säger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar